<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
There will be good times and there will be bad times, And everything in between !
onsdag, juni 08, 2011 - 23:24 *  0 kommentarer


Igår var de skolavslutning på Täby park. Det var väldigt trevligt, sen bjöd läraren på glass innan vi fick springa iväg från skolan för en väldigt lång tid!
På kvällen så var de lite party party nere på ängsan med typ halva skolan, det var sjukt trevligt. Vi hade marshmallows krig och massa annat konstigt. Sen var det en kille som var med i mitt lilla gäng jag hängde med som hälsade på mig minst 3 gånger och som döpte om mig tusen gånger tror jag, när han väl stannade vid Emma så slutade jag bry mig och döpte automatiskt om mig till Emma för kvällen, i alla fall för honom.

Dagen idag har bara flugit förbi, kanske för att jag sov till halv 1 och sen halvt sov i soffan medan jag spelade tv-spel med julia till kl 3 då mamma kom och hämtade mig för att åka till min kusin som tog studenten.
Så vi åkte till honom, sen flög bara tiden sådär konstigt fort igen så nu är man hemma igen och klockan är redan 12, så nu ska jag sova!