<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
I'll be right next to you !
lördag, september 24, 2011 - 16:48 *  1 kommentarer

Igår så följde Julia och Sara med mig hem då vi skulle ha filmkväll tillsammans med Mikaela som kom senare på kvällen. Men medan vi väntade på mickis så bakade vi choklad cupcakes och tacos som middag. Jag och Sara försökte även lära oss göra moonwalk bara för Julia kunde det superbra.

Jag försökte mig även på att försöka gå ner i brygga utan att lägga sig på golvet först, alltså att man bara böjer sig bak från stående. Bara för att Julia kunde det också, men den grejen var något mer omöjlig än moonwalken som jag och Sara lärde oss rätt fort.

När mickis väl kom så satte vi på en animerad film, sen så kollade vi varannan animerad och "verklig" film tills vi till slut somnade mitt under första Pirates of Caribbean filmen, så då tyckte vi nog att det var tid för att gå till sängen.

Det är då det knäppa slår igång, att man blir superpigg. Piggare än vad man var mitt under dagen innan, så trots att klockan var typ 3 på natten så låg vi och pratade väldigt länge. Men sen vid halv 5 så slutade samtalsämnena och vi alla blev tysta och somnade väl strax där efter.


Idag efter jag lämnat Julia vid bussen och mickis blivit upphämtad av sin pappa så satte jag på mig träningskläderna och sprang runt molnby vilket är ca 7km. Men hade långbyxor och tjocktröja som dessutom var svarta, så det blev grymt varm eftersom solen lyste hela varvet runt. Fast det var väldigt skönt när jag väl var klar!