<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
So much better when we're together !
lördag, september 03, 2011 - 14:02 *  0 kommentarer


Idag blev man väckt av mamma för att gå upp och äta, innan man skulle vidare till gymmet. Men mamma hann ändå åka före mig, så jag fick cykla fast det tycker jag bara är skönt. Så inga problem med det!

Snart tror jag även att jag och mamma ska försöka komma iväg till XXL sportklädesbutiken här i Arninge, så jag kan leta efter ett par långa springbyxor sånna där tajta saker som jag personligen tyckte var skit fult förut. Men det har slagit mig att det kan vara rätt så skönt nu när det börjar bli lite för kallt att ha shorts och mjukisbyxor blir för varmt. Så vi får se om det blir någon shoppinglycka för mig idag!

Sen ikväll ska jag iväg till min vän Nathalie på middag/fest, eftersom hon fyller år imorgon. Så vi ska fira henne lite granna.