<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Bondbussen !
tisdag, januari 03, 2012 - 17:11 *  0 kommentarer

Idag tog jag sovmorgon haha lilla Wilma kom inte ut fören vid 11 fast då en lång sväng ner till sjön och jag hade kameran med mig fast tog inte en enda bild för vädret var sämst, men man vet ju aldrig när de perfekta motivet kommer ;)
Fast nu sitter jag på bondbussen aka 662 på väg hem från stallet.
Dom där skit hästarna var as elaka idag förutom min underbara Kalle såklart. Tog först Cookie som slet som satan i grimskaftet så släppte henne o tog Minni först och nej då är de klart att hon sliter sig och springer till gran-stallet så jag får springa in och hämta mat att locka henne med + kedjegrimskaftet för jag var så sur och vet att alla hästar lyder på de speciellt Minni. Då får jag in henne, sen är det andra försöket med Cookie och hon är ju så stört stor så hon fick kedjegrimskaftet runt nosen för att kunna uppföra sig. Sen kommer jag för att hämta Kalle och tror han ska vara exakt likadan för han hade kutat runt som fan i hagen med Cookie innan men han var snällas av alla som tur va. Det tog mig totalt 30min att få in 3 hästar och hagen är skit liten och dessutom bara en bilväg borr från stallet (alltså man behöver gå över vägen för att komma in i hagen) det är bara stört hur lång tid det tog...
Men ridturen blev i alla fall riktigt lyckad, pigg häst som tusan när han skulle få starta i backe för att galoppera upp. Man märker att hans specialité är att starta stillastående till galopp direkt ;)

(Minni på bild, hon vill gärna dela med sig av sin mat när hon äter över boxdörrn ner på golvet ;) )