<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Don&apos;t let the storm break you !
fredag, januari 13, 2012 - 20:11 *  2 kommentarer

Idag har det varit skit väder hela dagen och självklart på eftermiddagen blåser det upp till storm och jag ska självfallet också till stallet (stackars lilla mig som är rädd för hästen när det blåser). Men jag mötte Emma vid busshållsplatsen och hade sällskap på bussen ut och vi skrattade så jag tror hela bussen undrade vad vi höll på med, hon och jag passar bra ihop för vi båda pratar så sjukt högt utan att själva märka det haha så då behöver ingen av oss skämmas över det, skit bra rent utsagt ;)
När jag väl var i stallet så hade hästarna precis blivit intagna så Kalle sucka självklar när jag tvinga ut honom i äckelvädret, men han var ju inte mycket bättre han som tur var satt jag inte på honom idag utan gick med honom. Det känns som om han försöker tävla eller typ slå vindarna men han verkar aldrig lyckas. Det enda han lyckas med är att göra de till ett helvete för mig och göra så att jag blir lagom arg på honom. Tackar Gud för den som uppfan kedjegrimskaftet!!!
Senare hämtade pappa mig och tvingade iväg mig till gymmet efter de.
Men nu sitter jag och väntar på middagen, och det är sån kyckling som jag tycker är as gott så är hungrig nu.

Bjuder på en bild på hur Kalle ser ut nu under mörka vinterhalvåret. Det är ju tur att han trivs i gult i alla fall!