<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Skitdag !
måndag, juni 03, 2013 - 12:43 *  1 kommentarer

Sämsta dagen på länge blev det idag. Då jag redan på morgonen blir väckt av pappa den tiden jag egentligen brukar sitta i bilen på väg till första butiken, så redan där blev det strul. Sen kommer jag dock i alla fall iväg och börjar jobba som vanligt, frontar och lägger ut alla kartonger framför rätt lådor. Sen när jag väl ska öppna första kartongen var självklart min kniv inte med som bara är så stort måste i mitt jobb så det finns inte. Så får åka från Danderyd hela vägen hem igen för att hämta kniven. Men då hittar jag inte den där lilla skitsaken, så fick ta med mig stora kartongkniven i stället. Sen så får morfar köra mig tillbaka eftersom dom ändå skulle ha bilen till Trosa efter lunch, så dom fick den direkt. Sen kunde man i alla fall börja jobba normalt igen. Tills nästa katastrof kommer... Jag kommer med en bur för att lägga allt skräp på, sen kommer en sur tant och tvingar in mig i hörnet så jag inte har riktig koll på vagnen och PANG säger det och då ligger fan vad som kändes minst 10000 små KinderMax på golvet för deras ställning vält, så där får jag stå och plocka upp alla dom små sakerna i de små lådorna igen. Skämigt som fan! Men tur att dom som jobbar där är vana att ha mig där så tror inte dom blev så sura om det ens var någon som såg mig för satan vad fort jag plockade upp dom där små sakerna. Och som om jag inte var svettig innan så höll jag ju på att dö när jag höll på med de...

Så nu får jag bara hoppas på att allt på Lidl glider på lite enklare och att jag ens hinner hem för att byta om. För att hinna till min PT-träning 15.30. Den kommer väl gå fett bra nu när jag är fett upprörd haha.