<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Fredagsmys !
lördag, juli 06, 2013 - 00:01 *  0 kommentarer

Idag blev en riktigt kort dag på jobbet jämfört med alla andra dagar. Vilket dock var hur skönt som helst, för jag behövde de verkligen. Men när jag kom hem så tog jag mig ändå i kragen och stack ut och sprang fem kilometer, vilket gick mycket bättre än sist. Vilket är nice, så man vill fortsätta! Men jag var inte klar för fredagsvilan än så jag hoppade in i bilen och åkte ut till stallet för att ta en sväng på min "tunna på fyra ben", som Hanna kallar honom just nu för han är enorm! Så han fick en längre sväng, först över cross-ängen där dom ställt upp höbalar och dom var sjukt farliga tills han kom på att de var mat... Men sen på nästa äng så fick han springa av sig på riktigt. Vilket han verkligen njuter av, men stannar så fort man ber honom så ingen fara om de går lite för fort ibland haha. Fast när jag väl hade kommit hem igen från stallet så var all energi slut, så däckade i sängen och fick bli en powernap i 2 timmar tills de var dags för mat.

Efter maten så styre stegen mot centrum för att träffa Jennifer. Så vi gick ner till Ica för att se om dom hade något smaskigt för kvällen, då dom hade extra pris på Marabou och ett recept på chokladmousse, så vi var bara tvungna att testa. Så fick bli varsin kopp chokladmousse och te på balkongen. Sen blev vi så mätta så det fick bli över en timmes promenad för att prata av oss innan vi skildes för denna gång. Men mycket trevligt var det! Fast nu måste jag verkligen sova, då jag ska upp och jobba klockan sju imorgon haha.