<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Slutet är nära !
torsdag, juli 11, 2013 - 20:05 *  1 kommentarer

Torsdagar är nog de roligaste dagarna att jobba på, eller måndagar också. Då de är Lidl och Coop i Danderyd på schemat. För dom har i alla fall lite rolig personal som underhåller en under timmarna. I alla fall Coop som idag bjöd på de lilla extra när en grabb på lagret börjar sjunga sjukt högt på sin favoritlåt. Han hade ju inte den där änglarösten måste jag säga, men de störde inte honom alls. Så när man väl gick ut i butiken såg man dom i fiskdisken står och försöker hålla sig för skratt då killen på lagret sjöng så pass högt så de ekade ut i butiken haha. Sen fick mina små vänner på lagret reda på att de va min sista dag hos dom idag förutom mina lördagar, så var de en av dom som skämta om att dom skulle "beställa in mig" till butiken för att ha mig kvar när jag bad om att få låna deras handdator haha. Sen var de även torsdag och de är min "slängdag" på Coop och det är ju galet att de spills så här mycket godis bara på en vecka. Känns som folk måste lära sig att sluta spilla ur godislådorna!

Efter jobbet fick det bli upptäcktsfärd då hästarna bytt hage för typ en vecka sen. Jag visste endast på ett hum vart i skogen hagen låg men den låg en bit längre in än vad jag gissade på. Så var en liten kamp att bära på allt till och från hagen då även min stora påse gick sönder så jag fick balansera alla saker på sadeln som jag bar på ena armen. Men måste fixa en ny påse till nästa gång så ska de nog gå bättre. Men de var en jätte fin hage.