<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Varma sommardagar !
söndag, juli 07, 2013 - 21:36 *  1 kommentarer

Idag fick jag min lilla söndag för att ladda upp för ytligare en sex dagars vecka på jobbet, men även min sista. Vilket kommer bli så galet skönt, längtar som en galning nu!

Men jag och Calle hade redan sen förra veckan bestämt att vi skulle åka in till Stockholm och ha en mindre picknick vid Djurgårdskanalen. Så vi åkte in och åt lite lunch innan vi köpte med oss lite gott och satte oss i Djurgården för att njuta av det grymt fina vädret. Jag höll fortfarande på att smälta bort trots att klockan var över fem på kvällen, men det är väl så det ska vara på sommaren antar jag. Vi blev fast där riktigt länge men det var bara mysigt och inga mygg ute i värmen vilket var ännu mer nice. Sen blev klockan så pass mycket så fick bli middag inne i stan innan hemfärd. Så nu är jag på väg hem och sen blir de bums i säng för mig, då det är tidigt jobbmorgon för mig haha.