<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Tivoli !
torsdag, augusti 01, 2013 - 22:50 *  0 kommentarer

Idag fick det bli Köpenhamn och deras Tivoli. Men först lunch på något ställe vad som kändes på andra sidan stan. Som hade ett rätt speciellt badrum med massa bilder i tak och på väggar.

Sen kom vi väl till Tivoli, och mjukstartade med en vanlig bergochdalbana. Vilket var mysigt. Sen blev det match i radiobilarna fast som slutade jämt ändå. Fast efter de blev det en liten drickpaus innan jag lyckades lura upp Pappa och Patrik i värsting bergochdalbanan med två loppar och en twist. Jag trodde seriöst jag skulle dö i kön och skakade i både knäna och händerna. Men när jag väl åkt halva första loppen kunde jag inte sluta skratta, så skratta igenom andra loppen och twisten. Så "åk-bilden" på mig såg ju lagom galen ut. Men hade så ont i ryggen och magen för jag spänt mig så mycket under åkturen + skrattat för mycket. Sen lyckades jag och Patrik även lura upp Emelie i en "karusell" som surrade med lösa stolar som vi lovade att dom inte skulle snurra runt men vilket de visade sig att dom kunde vilket gjorde att Emelie skrek rätt mycket och jag o Patrik bara satt och skratta.

Fast efter nått åk till fick det bli dags för middag och sen blev det dags att dra sig hemåt. Lagom illamående just nu också, men det kan bero på min jäkla förkylning jag fått av mamma. Så de känns som att huvudet är tio gånger större än de är och sån där mysig rinnsnuva på det också...