<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Naturdag !
tisdag, oktober 01, 2013 - 19:43 *  2 kommentarer

Imorse var det skit kallt, men även skit fint. Är så fint när solen är på väg upp och himlen är rosa och ängarna fulla av dimma. Tur att man är morgonmänniska så man faktiskt får vara uppe och se sånt!

Sen blev det extra tidigt på jobbet, då jag började jobba redan tio över sju, då jag i vanliga fall har låtit mig få sovmorgon och börjat åtta. Men var rädd för att det skulle vara så mycket på ÖoB idag eftersom dom fortfarande har kampanj. Men plockade min första lilla butik på drygt två timmar, sen blev det vidare till ÖoB där det ändå var en del att göra och en pall på 350kg gick upp trots 700kg lastades i där i lördags. Men blev klar vid halv två ungefär, så då blev det lite shopping på ÖoB, då mamma ville ha toapapper så jag köpte 12 pack, sen fick jag skäll för jag inte köpte 50 pack för 100kr haha så måste köpa toapapper på torsdag igen. Men köpte även en box till mig eftersom jag tittat på det länge, för att ha till stallet. Då nu när vintern närmar sig och mössen flyttar in så gillar dom att sova på mina kläder för jag inte kan stänga påsen längre för min dragkedja är paj + massa hål dom tar sig igenom ändå. Så nu kan dom i alla fall inte komma åt mina kläder i år.

Ridningen gick bra, var super mysigt att rida idag då massa rådjur var ute på ängen samtidigt och glodde på oss när vi klampa förbi. Dessutom lyser solen så fint in i skogen på kvällarna när den ligger så pass lågt som den gjorde idag.