<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4665157727541778045\x26blogName\x3dSofia+Karlsson+-+Fotografering\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://borttaget.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://borttaget.blogspot.com/\x26vt\x3d1741898608365677827', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow on Bloglovin

Sofia Karlsson !

Släng gärna in en Kommentar !

Ålder: 20år

Fotohemsida: SofiaKarlssonFoto
Twitter: Fiaakarlsson
Instagram: FiaaKarlsson

Kamera: Nikon D7000
Objektiv: Sigma 50mm DG MACRO,
Tokina 16.5-135mm

Bildprogram: Adobe Photoshop CS 5
Ritplatta: Wacom Bamboo Fun

Kontakt: Sofia.j.Karlsson@hotmail.com


Arkiv !

Nöje och Underhållning
Super !
onsdag, oktober 02, 2013 - 18:37 *  1 kommentarer

Idag var det en riktig skitmorgon, då jag först försov mig och blev väckt när jag egentligen skulle stå i min första butik. Sen är de det här med att vägarbeten ändras så galet fort, så kör fel typ tre gånger på samma ställe så hamnar i både Tensta, hela Bromma, Hallonbergen innan jag hittar till den där lilla skit butiken. Var seriöst så nära på att ringa min chef och säga att dom behövde skicka dit någon annan för jag inte hittar dit. Men när jag väl kommer fram så står båda butikscheferna vid godishyllan och lämnar en liten kommentar för att jag är lite sen, men mest för att retas tror jag för dom var i alla fall inte sura som tur var. Andra butiken rullade i alla fall på som vanligt vilket var skönt.

Sen blev det vidare till stallet för att rida, så gick ner till rose-Maries volt så Kalle blir överlycklig över att se Lee som vanligt och han skulle gå och visa upp sig för henne hela ridturen... Men det gick faktiskt riktigt bra! Sen fick jag även träffa rosé-Maries nya hundvalp Diesel, som var så himla söt! Sen spenderades lite extra tid ute i stallet för att studera himlen som var så himla fin idag, fast på något konstigt sätt är den alltid det nu för tiden här ute. Den ligger så högt upp också så man ser hela solnedgången! Sen går de ju aldrig att fota himlar med mobilen men tänker dela med mig ändå.